Kes Tom Mystarz Gaduh dan Kena Pukul

Selepas kes Tom keluar di Melodi bersama sama pasangan suami isteri yang tinggal di rumahnya, kes tu dikatakan selesai tapi rupanya tak bila terjadi satu lagi kes Tom dipukul.

Kes Tom gaduh dan kena pukul  di Damansara.
 Pertemuan antara Tom dan ahli keluarga isteri dan rakan lelaki Tom tu dibuat untuk meyelesaikan masalah rumahtangga, tetapi timbul rasa marah di kalangan keluarga tu.

 Tom menyatakan rasa tak puas hati kerana dia dituduh oleh keluarga sebelah isteri rakan lelakinya padahal dia menjaga perempuan tu dgn baik semasa pompuan tu sarat mengandung. Keluarga sebelah perempuan tidak memberi kebenaran anak mereka duduk di rumah Tom sebelum tu.

Tom secara tiba tiba diserang dan dipukul oleh  lelaki yang tak puas hati dengannya.
Kejadian jadi huru hara apabila pihak Tom pun cuba melindungi Tom dari dipukul dan berlaku le pergaduhan tumbuk menumbuk  yang memalukan..huhuhu..pe nak jadi..

Gambar Tom Mystarz kena pukul:


Gambar :www.murai.com.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Kes Tom Mystarz Gaduh dan Kena Pukul”

  1. .::WaNiE::. says:

    mcm macam hal

  2. ☺[ai][sUmi]☺Chan says:

    org nih ckp mcmni.. org tu ckp mcm tu.. sape betul sape salah?? dorg sndri jer tau..

  3. princess_eryna says:

    x tau laa sape ckp betol..sape ckp salah…

  4. REMEDY says:

    Artis mee segera ni kadang2 memang saja jer cari glemer dengan cara yg tak glemer

  5. diraja22 says:

    jgn gaduh2 x ke mana..

  6. fatinmmj says:

    tak phm lnsung psl kes ni, trtibe nama die naek dsbbkan ni..ish2,mls nk mik tahu..huhu

    fatinmmj

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold