Kelahiran Teristimewa

Satu Dua Tiga

Mari kita kira
Ada satu ada dua ada tiga
mungkin juga lebih dari tiga
apa dia?

 

Ni le kelahiran teristimewa, ada satu warna, ada dua tompok dan tiga tompok..kucing peliharaan kat umah saya yang baru lahir dua minggu sudah..nak bagi nama pe tak tau.
Selalu mak saya yang buh nama kucing kucing tu. Kalau mak saya panggil nama nanti semua org dalam rumah tu pun terikut panggil nama tu jugak..
mak belum sebut nama lagi…ahaha! cepatla mak sebut le nama pe pun…

1 2 3

sudah montel

Ni kucing peliharaan abang saya di Kelantan, hari tu singgah Kelantan, sempat snap gambar kucing jari banyak ni. Dah dua kali beranak ibu kucing yang ada jari banyak ni,  semua anak dia ada jari 6. Mak saya cakap, kalau ada kucing kat umah, mesti ada jugak rezeki kat kucing tu. Mudah mudahan jugak rezeki tuan kucing berlimpah ruah sebab bela kucing banyak.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Kelahiran Teristimewa”

  1. Ieda Al-Habsyi says:

    sooo cuteee!!! gebu, bulu dia nampak cantik la! :)

  2. Cik Bucken says:

    errr..anak kucing!

  3. White Bird says:

    comel.. bersih jer..

    tapi sy geli anak kucing

  4. nuriz says:

    erk nape komen korang baru kuar mlm ni huhu

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold