Jom main dengan 3 sekawan ni.. Bobo, Bubu dan Bobot

 Jom main dengan 3 sekawan ni…Bobo, Bubu dan Bobot…
3 sekawan ni dah 25 hari umur dia, tapi dah pandai nak main main..tak lama lagi makin cergas le tu..semuanye hero hero belaka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

12 Responses to “Jom main dengan 3 sekawan ni.. Bobo, Bubu dan Bobot”

  1. lady XOXO says:

    waaaaaaaaaaaaaaaaaa… COMEI nyer… geram nyer.. ni duk kat opish cam nk jerit tngok video ni….eeeeee

  2. -NiD's- says:

    oooo akak suka KUCINg erk..
    bagus-bagus…tapi nida alergik..sebab geLi buLu dia..eehhehehee

  3. yastro says:

    meow..meow!!!
    mmg syok men2 ngan anak kucin nih!!!
    geramm jee…

    #Tp klau dpt kt anak yas,hmmm..kompom bantut tumbesaran kucin tue..he3!!

  4. IMAN'S UMI says:

    Ni klu Iman tgk sure dia akn jerit2 kegeraman.

  5. nuriz says:

    budak budak memang camtu, depa ingat anak patung je heheh takut kena penyek kalo dapat kat bebudak

  6. pak long says:

    salam..
    comelnyer anak kucin tu…

  7. kay-N says:

    waaaa..comei2..dh laa puteh bersih! hish dh lame xbela kucing..kg tkut xterjaga lak klo bela..

  8. Ustaz Love says:

    mcm kucing cina.. mata sepet ;)

  9. nuriz says:

    kucing tu kucing melayu hehehe

  10. Fida Jai OWN says:

    salam . comell . i suka yang putih tu , *tak ada warna hitam atas kepala . heheh .
    mata dia seper , telinga dia nmpk pink2 . heheh . nakal jeh . suka , nk lah . bolehh ? heheh . nk pinjam . heheh .

    semua pon comell :))

  11. Amirrah Zawani says:

    wahhh,, comelnyaaa..
    miss my cat..

  12. baincardin says:

    Salam. Jom kita menghayatinya bersama! ^_^

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold