Gambar Cheng Guorong Pengemis Kacak Yang Kaya

Cheng Guorong pengemis jalanan yang tetiba menjadi perhatian ramai dan dikatakan punya wajah yang kacak dan gaya bajunya jd icon fesyen.

Memang Cheng ni selekeh, berambut panjang dan berjanggut, tapi dia dikatakan ada wajah kacak mcm model .
Guorong, 34, digelar pengemis paling seksi di China dan digelar simbol seks di kalangan pengguna Internet.

Dia dah tak selongkar tong sampah, dpt banyak tawaran iklan pulak , sekarang profession dia ialah  sebagai model peragaan. Hebat jugak ek.

Harap harap gigi Cheng dah dirawat ahahahahh!!

Peminat lelaki siap bagi  derma 100,000 yuan (RM49,138) supaya dia dpt mulakan hidup baru.
Pastu ada sebuah filem mengenai kisah hidupnya yang diterbitkan oleh penerbit filem tempatan, Deng Jiangguo dan menelan kos sekitar 72 juta yuan (RM34.3 juta).

Lagi gambar Cheng..yang diedit dengan photoshop oleh peminat peminatnya


 Sedikit cerita mengenai Cheng:
Guorong berpindah ke bandar di timur China ini pada 1996 untuk mencari kerja bagi menyara isteri dan dua anaknya tetapi malu untuk menghubungi mereka setelah dia hilang pekerjaan dan wang simpanannya habis.
Saudara-maranya menyangka dia mati sehingga mereka melihat imej-imejnya di Internet.
Guorong tidak dapat menahan kesedihan apabila mendapati bapa dan isterinya terbunuh dalam satu kemalangan kereta setelah dia kembali ke kampung halamannya untuk kali pertama dalam tempoh 14 tahun baru-baru ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Gambar Cheng Guorong Pengemis Kacak Yang Kaya”

  1. SyerAgh says:

    naper xde org nak ambik gmbar aku haaaa

  2. Nur Hawa Mohd Zin says:

    hahahahah….kalu kat m'sia ada mcm mane lah agak2 nye kan kak…

  3. nuriz says:

    hehe sapa yg perasan hensem tu cuba pi jalan jadi pengemis kot kot ada org nak amik jad model lak

  4. [...] tinggi utk orang guna suara emas dia tu. Kisah Ted ni lebih kurang macam pengemis di China dulu Cheng Guorong yang muka hensem, mcm model. Ted kata dia pun tak percaya yg dia akan popular mcm artis Justin Bieber dan Susan Boyle..hehe!! [...]

  5. ShueQry says:

    betul, walaupun selekeh, wajah dia nyata maskulin..nampak berani dan garang.. kalau dia buang misai dan gaya selekehnya, memang tak ngam..

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold