Boboi Boy – Siri Animasi 3D Terbaru

Selepas kejayaan dalam Geng:Pengembaraan Bermula dan Upin Ipin, satu lagi siri terbaru animasi 3D Boboi Boy akan muncul menjadi ikon pujaan kanak kanak. Ikon yang comel ni namanya Boboi Boy yang ada kuasa superhero.
Kanak kanak mesti suka kat Boboi ni sebab comel sangat. Dalam Boboi Boy ni ada dua lagi superhero perempuan dan seorang yang pakai tudung. Lagi comel kan ada watak budak pompuan pakai tudung lak. Kalau dapat ke pasaran antarabangsa boleh bawak imej Malaysia. Semangat 1 Malaysia lagi..sebab ada watak Gopal, Yin dan Yaya dan Boboi.

Rasanya boleh ke Boboi Boy ni setanding dengan Upin Ipin? tapi itu bukan jadi ukuran dan persoalan, yang penting negara kita ada anak muda yang berbakat dan mampu berkarya menghasilkan animasi yang bermutu dan ada manfaat untuk generasi muda.

Kalau dah tak sabar nak tengok kat tv, kene le tunggu hujung tahun ni..baru le Boboi Boy masuk tv,  leh tengok trailer kat bawah tu.

Boboi Boi jugak mungkin akan melepasi ke pasaran antarabangsa dan akan mencipta sejarah sendiri  dalam perkembangan animasi 3D di Malaysia.

Saksikan Trailer Boboi Boy ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “Boboi Boy – Siri Animasi 3D Terbaru”

  1. AiDa AzRyN says:

    comeynye boboi tu.. hehe~ ;)

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold