Ariel Menangis Bila Mendapat Tahu Kanak kanak 5 Tahun Diperkosa Kerana Videonya

Media hiburan Jakarta melaporkan yang Ariel Peterpan menangis sedih apabila ada berita sampai ke telinganya tentang seorang kanak-kanak berusia 5tahun yang diperkosa gara gara video lucahnya. Ariel nampaknya sangat lesu dan menangis tersengguk senguk apabila mendengar cerita dari pihak perlindungan kanak kanak teraniaya di Jakarta.

Video lucahnya kini memberi impak besar dengan tersebar meluas,


amat mudah videonya diperolehi dibeli dan dicetak dan dijual merata tempat. Sebelum ni seorang remaja berusia 15 tahun sanggup menyerahkan diri dan melakukan seks  di hotel murahan dengan seorang pemuda yang baru dikenali hanya kerana terangsang dengan melihat video tu berulang ulang kali di telefon bimbit.

Kanak kanak pun ramai yang minat kat Ariel Peterpan ni dan ada yang menjadikan dia sebagai idola, dan kesannya sekarang amat besar sangat kan terutama kanak kanak yang tak tahu apa apa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Ariel Menangis Bila Mendapat Tahu Kanak kanak 5 Tahun Diperkosa Kerana Videonya”

  1. Mr. J pengeRindu says:

    huh .. kurus kering ariel.. betul ke dia yg dlm video yg aku tontong semalam.. haha.. amcam dgn Luna.

    "info + Cinta + Rindu" = http://www.pengeRindu.com

  2. Kie-yu says:

    Nangeslah keluar air mata darah sekalipun
    nasi dah jadi bubur
    smoga mnjadi teladan kpd kita semua..

  3. suzzsuzie says:

    dah tak guna menangis keluar air mata darah sekalipun

  4. KaiZeN SHiNoBi says:

    tuh nangis real ke nangis buat2?

    sigh~ watpe r nak rakam2… koleksi ke? tuh nasib bek kita dah tau… sebab dah kantoi…

    kalau x kantoi2? 10 tahun kendian baru kantoi? agak2 bape banyak ek?

    (geleng2 pale sambil hembuk dahi kat dinding) hehe

  5. nuriz says:

    tu bukan gambar dia nangis tapi masa dia ditangkap..nampak kurus sikit le

  6. Miss ... says:

    btol dia nampak sgt kurus la

  7. suhaida shukor says:

    Sian dia. jangan terlalu menghukum orang lain. everybody make mistake, big or small. Bila comment tentang nasib malang dan aib orang, jangan penuh dengan benci, marah dan dendam, kita tak tahu, siapa ahli keluarga kita, jauh atau dekat, atau diri sendiri, anak kita one day, macam mana. Maka, berhati-hati bila bercakap… bayangkan dia adalah saudara mara kita. Please. dia manusia biasa. Allah maha Pengampun. Kita mengutuk-ngutuk dia, ntah2 dia dah bertaubat, Allah da terima ke, siapa tahu. Hentikanlah, caci orang ..

    Komen ini, untuk siapa-siapa lah yang akan komen mencaci…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold