Amalina Gadis Skim Cepat Kaya Tipu Orang

Amalina gadis skim cepat kaya yang suka tipu orang, dan menjalankan skim cepat kaya palsu kini diburu polis.
Polis dah mengintip gadis bernama Amalina yang sexy yang selalu menjadi umpan dalam taklimat skim cepat kaya bagi menipu ahli ahli yang masuk skim cepat  kaya tu.
Dia dah untung puluh2 juta dan selalu pakai baju berjenama. pernah melancong ke luar negara dan bijak menggunakan aset sexy bila bertemu ahli-ahli skim cepat kaya.

Ahli skim cepat kaya tertipu kerana Amalina ni pandai buat cerita yang dia dulu kerani cabuk je, bila masuk


skim cepat kaya jadi kaya raya, boleh dapat untung puluh puluh ribu.
Amalina ni pun sedang jadi buruan polis, tak lama lagi mesti tertangkap le tu.
Hari ni polis memantau syarikat jualan langsung (MLM) yang serupa skim piramid jugak. Walaupun MLM ada lesen sah tapi suka merekrut orang baru bagi mengelak orang ramai tahu kes penipuan tu.

Nak cepat kaya punya pasal, orang mudah tertipu dengan gaya dan manis mulut, sanggup melabur beribu ribu ringgit dan akhirnya putih mata  je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Amalina Gadis Skim Cepat Kaya Tipu Orang”

  1. Hariz says:

    Saya tidak suka skim2 sebegini
    hanya bermodalkan duit dan aiur liur
    mampu kaya?

    New Entry Prof-Hariz
    Nuffnang Pilih Kasih

  2. velasrizal says:

    pandai strategi tarik pelanggan..

    Produk 3 in 1 Membahayakan Kesihatan ?

  3. ardinihumaira says:

    skim ni bukan kes pelaburan yang dicanang2.. sape masuk awal, masyuuk.. yang masuk last2 dan tak rekrut orang, tanggung kerugian. dasar penipu besar pempuan ni.. huhu

  4. AiN Z says:

    senang cerita lah, skim cepat kaya ni, mmg btul.. tak tipu.. dia cepat kayakan org atas je.. org bwh rugi ..hehehe..

    jgn memblinkkan mata anda dgn duit.. tak de istilah senang nak cari duit.. kite kena usaha jgk..

  5. sham says:

    apa nama syrkt mlm si amalina ni? produk apa yg depa jual?

  6. sham says:

    apa nama syrkt mlm si amalina ni? produk apa yg depa jual?

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold