Simply Siti Dapat Anugerah Halal

Tak sampai dua bulan produk SimplySiti dilancarkan, mesti happy Datuk Siti Nurhaliza bila produk kecantikan dia dapat anugerah Produk Halal Terbaik. Anugerah tu diberikan oleh Majalah Halal Journal.

SimlySiti dah nak masuk pasaran ke Korea, memang produk ni buat kat lab sana kan..jadi kat sana pun mesti ada pasaran jugak.  Makin luas empayar produk dato Siti ni, sudah jadi usahawan berjaya ni. Dapat pulak penasihat kesayangan, Dato K. Beruntung Siti. Sama sama ada otak bisnes, mestilah cepat luaskan empayar. Kagum kagum.

Antara produk SimplySiti

Produk seperti SimplySiti C Bright , SimplySiti New Age, SimplySiti Acne Solution.
Rangkaian kosmetik SimplySiti termasuklah rangkaian Wajah Sempurna, rangkaian mekap mata SimplySiti Mata Bercahaya dan rangkaian mekap bibir SimplySiti For Your Lips Only.Halal maknanya boleh dipakai dalam berwuduk semua produk ni..tu yang orang pentingkan sekarang kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Responses to “Simply Siti Dapat Anugerah Halal”

  1. daisy says:

    terbaeek!!

  2. FyZa says:

    wah besnya dato' siti nie..murah rezki dia..=)

  3. ijat_asni says:

    meh la dtg singgah blog ijatasni.blogspot.com ^^

  4. rossa alina says:

    waahhh…siti… i lap u..hehehe.. ;p

  5. Aidi-Safuan says:

    best ke simply siti? ramai dah try?

  6. Amanda Eltiqaz says:

    apa je siti buat sy tetap sokong kak siti ^^

  7. nuriz says:

    aidi, try le bedak siti tu hehehe

  8. SyAmSuL AnUaR says:

    bgs(^^,)..produk yg tdk d ragui…

  9. ☺[ai][sUmi]☺Chan says:

    terbaek lah.. nk cuba tp xberani..

  10. peaNut says:

    makin berjaya dato' ct ni kan…huhu
    anyway,,salam kenal..i'll follow u ok..
    visit my blog nnti..
    http://missbean88.blogspot.com

  11. akiN aMar says:

    simplyCT best!!!^_^

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold