PM Najib Minta Orang Ramai Bagi Cadangan Nama Kucing Parsinya

PM kita baru je beli kucing Parsi  tapi PM tak tau nak letak nama apa kat kucing tu..heheh!! Dia alu alukan orang ramai bagi cadangan nak letak nama apa kat kucing Parsi tu. Nanti kalau anak perempuan dia balik rumah tengok kucing tu mesti dia suka kata Pak Najib lagi. Hobi PM kita dengan anak perempuan dia ni sama, iaitu membela kucing.

PM beritahu masa majlis pelancaran kempen “Beli Barangan Malaysia. PM sempat membeli beberapa barangan peribadi dan antaranya beliau membeli tanpa dirancang: seekor anak kucing Parsi berbulu jingga dan putih.

 Saya rasa kucing tu bagus kalau letak nama Angelina Jolie hehe…!!
So sapa nak bagi cadangan kat Pak Najib pe nama kucing tu? hehehe cuba lah pi masuk facebook Pak Najib.
Gambar Pak Najib sedang bermain dengan kucing Parsinye…ala ala cutenyer……
 Bukan senang nak tengok PM main dengan kucing ni

ala ala bucuk bucuk
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “PM Najib Minta Orang Ramai Bagi Cadangan Nama Kucing Parsinya”

  1. A-Y-I-E says:

    Aduh… belajar tinggi-tinggi, tapi tak tahu nak letak nama apa?

    Uik…. macam nak cari populariti sahaja walhal memang dia dah popular pun…

  2. nuriz says:

    tu nak bermesra dengan rakyat namanya..bukan pasal tak tahu nak letak nama pe..

  3. fitri rashid says:

    ehek2…sempat agi tu…
    comey pm puny kucing… =D

  4. Syukie says:

    Aku baca enti ni smpai terhempuk dahi "adoi klakar gile PM aku , ada gmbar main2 dengan kucin??"

  5. Muhammad Burn says:

    ok la maen dgn kucing… hhaha

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold