Dato K Menang Bidaan Plat Kenderaan KCT 1 RM66 550

Plat kenderaan KCT 1 ni telah dikeluarkan bidaan oleh JPJ Alor Setar, dan seperti biasa ramai nak sangat no plat cantik ni, dan Dato K pun tak ketinggalan nak dapatkan no plat ni sebab begitu unik sekali, maklumlah ada gabungan nama Dato K dan Ct.

Harga mula JPJ keluarkan ialah RM10 000, dan Dato K telah menang bidaan berharga  RM66 550 antara ramai ramai tokey ahli koporat yang sama sama buat bidaan tu.
 Mesti Dato K suka hati ye dapatlah no plat idaman nak abadikan bersama isteri kesayangan dia hehehe..
Tak jadi hal le kalau herga sebanyak tu, asalkan puas hati. Selalu no plat ni bagi orang yang mementingkan no plat yang cantik cantik ni dan paling penting dia berduit/ kaya raya, dia mesti nak jugak sampai dapat. Tu antara hobi orang berduit..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

14 Responses to “Dato K Menang Bidaan Plat Kenderaan KCT 1 RM66 550”

  1. ! .MiE. ! says:

    isk3
    duit itu baik bagi kt rumah anak yatim lg bgus
    dpat pahala
    dia cm nk promot diri dia jaa

  2. wanie. says:

    realiti org kaya.plat kereta pn beribu.

  3. nuriz says:

    hobi org kaya gitu ler

  4. baincardin says:

    Lama dah Bain x buat eksperimen HDR. Jom layan HDR! ^_^

  5. ♥ lyana says:

    nasib lah kita yang tak berapa nak kaya ni. Mampu tengok je la kan. Hehe

  6. ♥ Nasiha Sakinah ♥ says:

    hahha.. kelakar lak gmbr dato' tu.. :P
    kaya bebenor diorg ni.. fuh!

  7. nabilah abd rahman says:

    byk sangat duetla 2..smpai xtau nak guna utk apa…ish2

  8. ♥cutebabygirl♥ says:

    bestnye. so sweet! :)

  9. farysa says:

    mahal gila
    ingatkn xsmpai 10k

  10. tehr says:

    ada sapa2 nak jual no plat TR 1 – kalau murah nak beli

    catatan baru saya: Kisah Rumah Tangga

  11. nuriz says:

    hehe teh pun nak no plat lawa ke

  12. sweetie2010.blogspot says:

    Salam,

    duit CT n dato K dah banyak Cik Nuriz, tak tahu apa lagi nak dibeli.Yang penting CT happy.

  13. nas says:

    thx 4 sharing..da buat! ngehehehe

  14. aNiss says:

    betol2….
    biaselah da kaya…
    kepuasan diri mesti ada…
    :)

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold