Cuti Cuti Malaysia – Terengganu Part 1

Cuti cuti Malaysia  selama 6 hari ke sebelah pantai timur iaitu Terengganu dan Kelantan. Lama dah tak pergi Ganu tu, agak agak dalam 8 tahun kot. Banyak perubahan dah kat ganu tu.Kenangan di ganu sangat indah dah syok sekali :) Ohh..!! Ganu… Aku Jatuh Cinta..rasa nak pi lagi.

Jika anda tidak ada idea nak pergi ke mana cuti sekolah ni, jom ke Terengganu, menikmati keindahan pantai Terengganu yang indah dan damai. Banyak tempat tempat menarik , pulau yg cantik  dan tempat bersejarah utk dilawati.

Jadual Berjalan jalan di Terengganu Yang Padat
Selama 3 hari kat Terengganu semua masa diisi padat dan ketat dengan jadual berjalan jalan makang angin. Rasa begitu cepat masa berlalu huhu..!!kalau buleh nak lama lagi kat Terengganu yang indah permai dengan pantai yang cantik. Cuaca kat sana sejuk dan redup je. Taklah pening kepala sangat dengan haba panas. Sesekali berlalih angin panas dari utara ke pantai timur ni syok jugek.

Gambar di Terengganu

Pantai Terengganu 2010

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Both comments and pings are currently closed.

5 Responses to “Cuti Cuti Malaysia – Terengganu Part 1”

  1. aLy says:

    besh nye~
    ade jumpe penyu tak?

  2. lionteen says:

    rindu lak se nk blk ganu..
    hehe

  3. nuriz says:

    penyu malu nak kuar hehe

  4. Aril Lanang says:

    singgah kat pulau2 di terengganu..baru lengkap percutian :-)

  5. nuriz says:

    ye pulau…tunggu part seterusnya hehe

Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold