Abby Abadi Hangat Dalam Pelukan Zul

Gambar Abby Abadi dilihat amat mesra sekali berada di samping pelukan Zul, bertambah tambah hangat, gambar2 mereka yg mesra ni dah tersebar .  Abby dilihat samping abang Zul yang mantoopp, berketul2 badan, sasa lebih dari Norman.


Sama berlawan nampak diorang ni,  Norman dan Memey, Abby dengan Zul. Masing masing punya pacar baru, Norman dapat yang muda, Abby pun dapat yang muda gak..wahh 1-1 heheh

Sapa nak kawen dulu, Abby ke Norman hehe..

Abby dan Zul, manjanye Abby

(klik besarkan imej)

latihan jadi bapa

(klik besarkan imej)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Responses to “Abby Abadi Hangat Dalam Pelukan Zul”

  1. Irwan Amit says:

    kuang kuang kuang kata aznil.. hehe :)

  2. wadud@duad says:

    wah.. wadud komen yang pertama..:p

    siot jer abby.. belom kawen dah pelok2, esh2.. tobat2 la…
    dunia artis nie x tau la, huhu.. kawen2, pastu lepas 2 jam mintak cerai.. :p

  3. BLOG PUTERA YUSOFF says:

    kalau dh jodoh.. nk bt mcm mner

  4. Encik Tikus says:

    wahaha,same2 nak lawan :P

    kita tengok sape menang nanti

  5. nuriz says:

    wah wadud tunggu gossip pepagi tak tido lg smlm

  6. atty's says:

    wah,.,.lagi ensem nie dari norman..huhuhuhuhh..harap ade le jodoh diaorg

  7. NiZaM Limited says:

    aisehh…ade gusip baru.
    dua2 pon xnak kalah..=p

  8. NUNU EERA says:

    bgi pluang abby bhgia plk.. abby kwen dulu la..

  9. .::WaNiE::. says:

    suke hati ko ler abby, norman

  10. ARIFFDA says:

    dah sampai seru…teruskan…semoga berbahagia..:)

  11. cik nur says:

    dtg dgn senyuman juga :)
    hurm harap2 kali nie abby lebih bahagia dgn pilihan hati dia kan :)

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold