SELAMAT HARIJADI EMAN

Selamat  Harijadi pada budak chubby yg comel lotey ni..meh nak peluk ckittt!!
Kejap je pejam celik pejam celik..dah 5 thn eman. thn dpn leh masuk tadika le.
Budak nakal yang selalu buat org gelak..heheh..jgn tak tau..Eman ni dah ada gefren, gefren dia darjah 2. Ahaha!! tak padan kecik. ada hati tu..
Tapi yang heran nape Eman suka kat Aisyah( nama gefren dia) Eman tak nak kat Arfah (adik si Aisyah) yg sebaya dgn dia. ooo Eman nak taste yg lebih berumo ek?? Ahahah!!

Masa sembang2 dgn Eman

Suatu hari…
Achik: Eman tak rindu kat tok dgn wan ke?( masa tu tok dgn wan pi Beijing)
Eman: Tak pon..Eman rindu kat Esyah je..Eman nak kawin dgn Esyah.(eman snyum simpul)

Uik!! terkejut dgr jwpn Eman. Heheh Eman tau ke pe makna “rindu” nih?
Aduii tergelak besaq aku dgr jawapan Eman. Tak ku sangka.

Achik: Nape Eman tak nak kat Arfah (adik Aisyah).?
Eman: Eman tak suka Arfa sebab dia suka nangis, dah tu..dia  tak pndai cakap.
(Arfah ni pelat lagi dan manja sikit..) Hehehe.

Eman pandai pilih noooo…Hehehe
Eman kalau nak kat Aisyah kena rajin belaja tau..lagi satu Aisyah tu anak tok kadi..eheehe
pandai2 le Eman tackle nt hehehe.

Antara aksi Si Budak Chubby ni…Muahhh! muahhh sikit!! nak tgk takk??

 Eman mimpi esyah ke?sampai menonggeng hehehe!!
Ada gaya cam tokey kedai dak? (Eman kat Pekan Rabu Alor Setar)
Eman dan Si Gebu..ok le sama sama gebu
ada gaya cam marilyn monroe tak?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “SELAMAT HARIJADI EMAN”

  1. MrS. F!zA@Mama Darwisy says:

    memang gebu gitu..hehe

    hepi besday Eman

  2. GeuMJanDi :)) says:

    alololo…bambam nye….slmat hari jadi dik!

  3. nuriz says:

    cikibamm bammm hehe

  4. .::WaNiE::. says:

    uihhh debabbnyee :)

    rasa nak cubit2

  5. TuN Zarie UTaMa says:

    heppi besday eman..

  6. pak long says:

    salam…
    gerammmmmmm nak cubit pp tu…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold