Takde kerja cari kerja – kerja orang yang tak ada kerja…

Ini le kerja orang yang tak de kerja..hehehe. Buat benda mengarut di siang hari..
Mak aku nak amik bawang dalam bekas nanti dia tekejut..dia ingat alien masuk dlm bekas bawang..hahahaha!! 
Idea merepek ni aku tgk dlm blog geng blogger tapi lupa sapa dia tuan punya..hehehe. Cuma yang ni aku sendiri lukis.
kalau tensen..buatlah seperti bawang-bawang nie…Yippie..!!

bawang dah penat..esok kita main lagi..ok!

telur ayam pun kena conteng. Grrrr..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Takde kerja cari kerja – kerja orang yang tak ada kerja…”

  1. Uruchimaru @ kf says:

    cian mak ko!

  2. nuriz says:

    hehe. bawang tu nt jd korban buat sayur

  3. Aminjohar says:

    Rasa sayang pula nak korbankan bawang tu untuk buat sup ayam… huhuhuhu

  4. ana_zara says:

    haha.. masuk dapur bkn tolong mak masak ye??
    hahahaha

  5. nuriz says:

    ini le dinamakan kekreativiti sambil memasak..ye adik-adik semua. gunalah kreativiti sambil memasak.Hahaha!!

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold