TAJ MAHAL – DEPICT EMOTIONS OF A WOMAN


“Taj Mahal appears pink in the morning,milky white in the evening and golden when the moon shines…the changes depict the different emotions of a woman”

Taj Mahal tu dibina oleh Shah Jehan atas dasar cinta pada isterinya Mumtaz Mahal..mcm dlm lagu Nubhan. Kata-kata di atas membayangkan warna- warna yg terbias pada Taj Mahal tu adalah gambaran perasaan dlm diri seorang perempuan seperti mana indah dan istimewa jugak binaan Taj Mahal tu sendiri..mendalam sungguh maknanya. (Oh! i tersyahdu sikit).

Pink – warna yang melambangkan lembut romantis dan penuh kasih – sayang.

Boleh le digambarkan naluri wanita yang penuh kasih sayang, cinta dan keibuan. Ye, setuju.
Aku pun wanita,

MIky white ni, maybe nak melambangkan  perasaan sedikit kepenatan, lesu macam org penat balik dr keje, kesuraman atau dalam kesedihan, keciwa, frust ditinggal kekasih bla, bla….
Bermosi yang lebih garang, mungkin  semangat nak mencapai impian, bercita-cita tinggi atau perasaan marah dan moody bila terjadinya pms (sebulan sekali).huhuhu

Jadi jika awek atau isteri anda yang periang di siang hari tetiba jadi ibu singa yg garang dalam beberapa jam, tak usah le risau. Itu cuma petanda dia mungkin diserang pms. Ada ke yang tak tau pms menatang pe? (parah le tu, meh lempang 3, 4 kali)

Kalau laki  atau bf buat hal nanti, dia tak jadi milky mungkin dia bertukar jadi hijau cam Hulk. GRRRR!! mungkin dia boleh sumbat meja dalam mulut anda.


                 
Ada yg berpendapat: Memahami wanita bukan perkara mudah, hinggakan ada lelaki yang beranggapan berbual dengan awek sendiri umpama berjalan di atas kulit telur, perlu berhati-hati. Entah sapa cakap tak tau le.(bukan aku yg cakap..nape tengok aku?)


Bagi aku perempuan tak le sepayah tu, bukan alien. Lain le awek tu jenis panas baran tak tentu pasai.  Asyik nak menyinga je pantang silap sikit. 

Senario bini pms:

Bini: (tengah serve internet, muka masam)
Laki: (datang untuk menyapa bini dia).Yang, watpe tu? 
Bini: Main badminton.(muka masam)
Laki : Ish..awat muka masam mcm asam keping kat dapo kita tu, kerut je.
Bini: Ooo..!La ni kerut kecut dulu awk kata saya mcm Jennifer Aniston, awak nak mkn laptop ni ke??( bini jd hulk tetiba).

sapa dpat bini garang gini, mampuihh!! 




sekian entri kali ni..waachaa!(hahaha)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “TAJ MAHAL – DEPICT EMOTIONS OF A WOMAN”

  1. hanie says:

    tp lelaki kl "pms" lg buruk..

    :P

  2. nuriz says:

    ye ke?hahaha lebih teruk dr hulk le

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold