Aksi Sexy :Kucing ku….


Nama dia Petot sbb ekor dia pendek, Petot tu mak aku yg letak nama, hehehe.
umo dia baru 2bln.


Ni seko lg nama dia Putih, adik Petot le.
Ada byk lg sebenarnya kucing kucing tp yg ni je baru 2 bln..saja nak letak gambar kucing tu posing.

Cite pasal kucing ku sakit..tapi bukan kucing dlm gamba ni, ada lagi seko nama dia Debob.Dah seminggu Debob sakit, selsema dgn batuk.Mcm org jgk kucing pun ada selsema dgn batuk..bkn H1N1(mintak simpang)
Hari ni dia dah lega sikit kalo tak dia akan tido je, mkn takmau, minum susu pun kena paksa guna picagari..
Kak ipar aku ckp bg je ubat yg budak 5 or 6 thn tp sukatan dia bg jd 0.5ml, aku ikut ckp kak ipar aku tu sbb dia farmasist hehehe kalo tak aku nak bawak pi ke klinik haiwan je. Tp dah aku jd doctor haiwan sendiri tak pyh le.
Semlm Debob mintak mkn tapi bkn ikan dia nak ayam..kebetulan smlm ada ayam goreng bg dia sikit..(hai ngada ngada jgk Dbob), org pun kalo demam memang manja, kucing lg 20x manja kot.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Aksi Sexy :Kucing ku….”

  1. Eika says:

    aik??…mcm mane leh tau kucing tu nk ayam ek?? dia bckp ke?

  2. nuriz says:

    ahaah bkn dia ckp cuma dia tgk je ikan bila kasi ikan, tp bila bg ayam..dia trus ngap..

  3. EkaWeird says:

    owhh…paham..paham..

  4. Alyssa Villamor says:

    comelnye kucing awk!!! geram2

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold